~版权所有,翻印必究~. Powered by Blogger.

蟻民



從來冇人明白我
我都冇辦法明白人
我喺度唸緊呢個人生
點解會咁熟識同時咁陌生
我搵緊指示 等指引
生命變咗一種價值
生活轉化變咗可怕壓力
生存嘅模式 變得無聲無息

我照鏡睇吓我問我
喺呢個世界上有冇存在過
我幻想其他人只不過
係個幻像只得我一個
分唔清 乜嘢係事實
有時夢境 仲似現實

一日一日
越投入呢個世界越覺得
格格不入

如果生命係嚟得咁兒嬉
喺鏡入面唯一嘅知己
我最想知你 望出嚟
係咪得呢個迷失嘅自己

就讓他講你有問題
讓他警戒你行為
因為 你未被複製
別讓他使你有懷疑
活著應該似個孩兒
因為 你未被複製

呢個世界好似個工廠
與別不同都只係空講
一模一樣嘅家長 師長
生產一樣嘅思想
學校唔教你點做偉人
淨係教你 到底點做蟻民
細路仔 老師都係同一個身份
成為制度底下嘅犧牲品
短暫嘅潮流係追逐前衛
永恆嘅潮流係追逐錢幣
唔隨波逐流就等於厭世
喺呢個大前提
咁多年嚟
人類變成一種工具
生活變成工序
你連字都未識寫
已經被逼 服務一班既得利益者
令到我哋每個月 嘅帳單 搏命俾
每人每一日 都好似copy n paste
每一日 都好似copy n paste
copy n paste



0 comments:

Post a Comment